ΤΡΙΑ ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ που πρέπει να κάνουμε
πράξη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ στη δουλειά μας !

 

Είναι γεγονός πως η εργασία μας γίνετε ολοένα πιο απαιτητική, ειδικά μέσα από τις πρωτόγνωρες εμπειρίες που βιώνουμε πλέον, όχι μόνο ως Ασφαλιστική Αγορά αλλά και ως Κοινωνία, με πληθώρα προβλημάτων που δημιουργούνται από την πανδημία σε παγκόσμιο αλλά και εθνικό επίπεδο.

Θεωρώ πως σε αυτή ακριβώς την εποχή θα πρέπει να εστιάσουμε σε τρεις τομείς:

1. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Είναι επιβεβλημένο, να καθορίσουμε ένα πλάνο επικοινωνίας με τους πελάτες μας, δείχνοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον μας για εκείνους, και προκειμένου να προσαρμόσουμε τις όποιες λύσεις είχαμε δώσει στο παρελθόν, στο σήμερα.

Ας το δούμε σαν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να γνωρίσουμε ακόμη καλύτερα τους πελάτες μας, αντλώντας και άλλα στοιχεία που ίσως δεν τα είχαμε μέχρι σήμερα, μέσα από επίκαιρη και αναβαθμισμένη επικοινωνία μαζί τους. Για παράδειγμα μπορούμε να κάνουμε μια συζήτηση και να καταγράψουμε όχι μόνο τα θέλω τους για τα ασφαλιστήρια που ανανεώνονται στα γραφεία μας, αλλά και μια σύντομη ανάλυση για το αν υπάρχουν
άλλα ασφαλιστήρια και σε ποιες εταιρείες είναι τοποθετημένα, αλλά και για τις υπόλοιπες ανάγκες τους, που μέχρι σήμερα δεν γνωρίζαμε.

Επίσης είναι σημαντικό να τους ενημερώσουμε για τον τρόπο εργασίας μας μέσα σε αυτή την περίοδο, ότι δηλαδή είμαστε διαρκώς δίπλα τους , ενώ δεν πρέπει να παραλείψουμε να κάνουμε μια σύντομη περιγραφή, για το σύνολο των υπηρεσιών μας είτε μιλάμε για πελάτες ιδιώτες , είτε για επαγγελματίες, είτε για επιχειρήσεις εστιάζοντας στις ανάλογες ανάγκες και λύσεις που μπορούμε να τους προσφέρουμε.

2. ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Οποιαδήποτε στρατηγική και αν ακολουθεί ο καθένας από εμάς, με όποιο τρόπο και αν επαναπροσδιορίζουμε το μέλλον μας, κάθε συνεργασία που έχουμε με Ασφαλιστική Εταιρία, όποιο εργαλείο κι αν χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα μας, ένας και μοναδικός πρέπει να είναι ο στόχος : Δημιουργία εξατομικευμένης σχέσης με τον πελάτη. Με τον τρόπο αυτό θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε ουσιαστικές σχέσεις και μια κορυφαία εμπειρία αλληλεπίδρασης. Η πρόκληση σε αυτόν τον τομέα είναι η μέθοδος και τα πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας- αρχειοθέτησης-υπενθύμισης-καταγραφής που πρέπει να επιλέξουμε προς χρήση, ώστε η εργασία μας να γίνεται ποιοτικότερη, πιο εύκολη και από οποιοδήποτε χώρο απαιτείται.

3. ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ

Τέλος είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε κάθε επικοινωνία με πελάτη μας, είτε αφορά ανανέωση είτε νέα προσέγγιση, να είμαστε σε θέση να μιλήσουμε γενικά για τον τρόπο που λειτουργεί η Ασφάλιση , τα οφέλη που προκύπτουν από ένα καλά μελετημένο ασφαλιστικό σχεδιασμό που εστιάζει στα σημαντικά του κάθε πελάτη ξεχωριστά, και ακόμη τη μεγάλη συνεισφορά της Ασφάλισης στην κοινωνία γενικότερα (αποζημιώσεις, επενδύσεις κλπ). Αυτός είναι ο τρόπος να δημιουργήσουμε ή να ενισχύσουμε την ασφαλιστική συνείδηση των ανθρώπων που επικοινωνούμε. Σε αυτό το σημείο πρέπει να επιμείνουμε, αυτή πρέπει να είναι η κορυφαία στην λίστα μας εργασία, το να μπορέσουμε δηλαδή να ευαισθητοποιήσουμε ουσιαστικά το κοινό μας για την χρησιμότητα του κοινωνικού αγαθού που ονομάζεται Ασφάλιση.

 

Κώστας Γρηγορόπουλος – Μέλος Δ.Σ. της Ε.Ε.Α.Ε.

Αναδημοσίευση από Διασφαλίζω #39