Παρουσίαση
του Webinar
της Ένωσης
Στις 24/11/2021 πραγματοποιήθηκε η πρώτη από τις τρεις προγραμματισμένες Διαδικτυακές εκδηλώσεις της Ένωσής μας με θέμα: “Σύγχρονη Διοίκηση Γραφείων και Επιχειρήσεων Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, Ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία”.
Αποτέλεσε την αρχή μιας σειράς επικοινωνιών/εκδηλώσεων που αποφασίστηκε από το Δ.Σ. με βασικό σκοπό την πιο άμεση επικοινωνία πρωτίστως με τα μέλη μας, αλλά και για πρώτη φορά με το σύνολο των συναδέλφων που θα επιθυμούσαν να συμμετέχουν.
Η πολύ μεγάλη συμμετοχή που είχε ήδη αρχίσει να φαίνεται από την πρώτη στιγμή της ανακοίνωσης, ήρθε να επιβεβαιωθεί την ημέρα της εκδήλωσης, δείγμα του ότι όταν ένα θέμα που απασχολεί όλους μας προσεγγίζεται ουσιαστικά και έγκυρα, η απήχηση που βρίσκει είναι ιδιαίτερα σημαντική.
Την εκδήλωση άνοιξε με χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Α. και της Κ.Ε.Ε.Ε., κ. Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, ο οποίος τόνισε το πόσο σημαντικό ρόλο θα παίξουν στην εξέλιξη και το μέλλον του επαγγέλματος μας η προσαρμογή μας στις σύγχρονες απαιτήσεις που αφορούν σε ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία, αλλά και την ανάγκη για αλλαγή προσέγγισης στο νευραλγικό κομμάτι της Σύγχρονης Διοίκησης.
Στην συνέχεια τον λόγο πήρε ο Γ.Γ. του Ε.Ε.Α. και πρόεδρος της Επιτροπής Διαμεσολάβησης κ. Δημήτρης Γαβαλάκης ο οποίος υπερθεματίζοντας στα όσα ανέφερε ο προλαλήσας τόνισε την σπουδαιότητα τέτοιου περιεχομένου εκδηλώσεων και εξήρε για ακόμη μια φορά το έργο αλλά και την συνολική προσπάθεια της Ένωσής μας για την ανάδειξη και αντιμετώπιση ουσιαστικών θεμάτων που απασχολούν την αγορά μας.
Μετά τον σύντομο χαιρετισμό της Προέδρου μας, κυρίας Δήμητρας Λύχρου η οποία καλωσόρισε τους συμμετέχοντες αναδεικνύοντας το θέμα της εκδήλωσης, αλλά και τις προθέσεις μας για την συνέχεια, τον λόγο έλαβε η κ. Μελίνα Τσικογιαννοπούλου, (MBA, Training Consultant – Trainer – HR development consultant Co-Founder of the Economic Museum).
Με μια καταιγιστική παρουσίαση που είχε σαν θέμα «Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής στη Νέα Εποχή (Προκλήσεις – Ευκαιρίες & Ψηφιακός Μετασχηματισμός», ανέδειξε την ουσιαστική πλευρά των εμποδίων που (θεωρητικά και μόνον) προβάλλουν ως ανυπέρβλητα, δίνοντας πρακτικές λύσεις και βάζοντας σε ευχάριστο προβληματισμό όλους μας για την επόμενη μέρα. Μια παρουσίαση που είμαστε σίγουροι πως έβαλε σε νέες, σύγχρονες βάσεις στο πως αντιλαμβανόμαστε την καθημερινότητα στις επιχειρήσεις μας.
Περνώντας στην ενότητα των «εργαλείων», ο κ. Ιωάννης Δημόπουλος, (Microsoft Small & Midmarket Cloud Solutions Specialist. DATA RECTA IT Software & Services), στην παρουσίαση του με θέμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός στο Microsoft Cloud», ανέλυσε τεχνικά και εκτενώς το κομμάτι της ψηφιακής οργάνωσης μέσω cloud που είναι βέβαιο πως με την εφαρμογή του, προστίθενται εξαιρετικές δυνατότητες στην απομακρυσμένη διαχείριση των δεδομένων μας.
Τις παρουσιάσεις ολοκλήρωσε ο κ. Βασίλης Παππάς, (Σύμβουλος Marketing ιδρυτής epixeirein.gr), ο οποίος μας εισήγαγε στον κόσμο του «Email Marketing Ασφαλιστικού Γραφείου». Μια επίσης ουσιαστικότατη παρουσίαση, στην οποία ο ομιλητής μας μοιράστηκε πολλά μυστικά της δουλειάς του, δίνοντας μας κατευθυντήριες γραμμές έτσι ώστε να κατανοήσουμε σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο που δουλεύει αυτό το εξαιρετικά σημαντικό εργαλείο πώλησης.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε σε αυτό το σημείο με καταιγισμό ευχαριστήριων μηνυμάτων από όλους τους συναδέλφους αλλά και με την δέσμευσή μας για την επόμενη επικοινωνία/εκδήλωση, με εξίσου σημαντική αλλά πρωτίστως ουσιαστική θεματολογία στο άμεσο μέλλον.
Μείνετε συντονισμένοι γιατί μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα ενημερωθείτε για τις επόμενες 2 προγραμματισμένες εκδηλώσεις μας, πάντα στο ίδιο πνεύμα επικοινωνίας αλλά και με θέματα που αποτελούν αγκάθι στην καθημερινότητα μας. Μέσα από αυτές τις συναντήσεις θα αναδειχθεί η ανάγκη για ενεργοποίηση όλων μας και για αμεσότερη επικοινωνία, έτσι ώστε να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
επιμέλεια: Κώστας Βλαχάκης
Leave A Comment