Δημοσιεύθηκε στη Εφημερίδα της Κυβέρνησης η Απόφαση 122/3/15-12-14, της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών θεμάτων, σχετικά με την Εξέταση αιτιάσεων από Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές. Η ΕΕΑΕ έστειλε σχετική ενημέρωση στα Μέλη της.
Προς
τα Μέλη της ΕΕΑΕ
Αθήνα, 04/02/2015
Αρ. Πρωτ. : 1557
Εγκύκλιος : 31
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Δημοσιεύθηκε στη Εφημερίδα της Κυβέρνησης — ΦΕΚ τΒ 3533/30-12-14, η Απόφαση 122/3/15-12-14, της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών θεμάτων, σχετικά με την Εξέταση αιτιάσεων από Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές.
Με την Απόφαση αυτή ορίζονται οι ενέργειες που πρέπει να κάνει ένας Διαμεσολαβητής όταν δεχθεί την δυσαρέσκεια του Λήπτη της ασφάλισης, του ασφαλισμένου, του δικαιούχου αποζημίωσης ακόμα και του τρίτου που ζημιώθηκε.
Συνοπτικά αναφέρουμε τα κάτωθι :
Κάθε Διαμεσολαβητής, άμεσα και πριν προκύψει θέμα, θα πρέπει:
• να έχει θεσπίσει εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας εγκεκριμένο από το όργανο Διοίκησης,
• να έχει διατυπώσει εγγράφως «Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων»,
• να διαθέτει λειτουργία διαχείρισης αιτιάσεων που θα επιτρέπει την δίκαιη διερεύνησή τους,
• να τηρεί Αρχείο στο οποίο θα καταχωρεί τις αιτιάσεις που θα υποβάλλονται,
• να παραδίδει απόδειξη παραλαβής της αιτίασης,
• να τηρεί συγκεκριμένες προθεσμίες μέσα στις οποίες θα έχει ολοκληρωθεί η εξέταση της αιτίασης και θα έχει απαντήσει,
• να αποστέλλει έγγραφη και αιτιολογημένη απάντηση,
• να γνωστοποιεί γενικώς στο καταναλωτικό κοινό την διαδικασία που ακολουθεί και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπεύθυνου που έχει ορίσει για να δέχεται τις αιτιάσεις,
• να παρέχει κάθε είδους πληροφορίες ή έγγραφη ενημέρωση προς την Τράπεζα της Ελλάδος σχετικά με τις αιτιάσεις.
Σας παραθέτουμε την σχετική απόφαση για μελέτη.
Για το Δ.Σ. της Ε.Ε.Α.Ε.
ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΥΧΡΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΓΙΩΝΗΣ
Πρόεδρος Γεν. Γραμματέας
Leave A Comment